poniedziałek, 17 grudnia 2012

czapka zimowa "ryżowa"...

włóczka HIMALAYA Ultra Kasmir, turecka - 25% alpaka 75% akryl - 100 gram/340 metrów włóczka jest miękka, nie gryzie, faktura wzoru jest dobrze widoczna na robótce do zrobienia czapki użyłam druty 3,5 choć zalecają 5-6, ale przy tej czapce lepiej się sprawdza ciaśniejsza robótka

ściągacz lewa/prawa 8 rzędów, dalej ścieg ryżowy pojedyńczy i potem co trzecie oczka przerabiać 2 razem - rząd powrotny tak samo - następny rząd tak samo - uciąć długi kawałek włóczki i oczka z drutu nawlekać grubą igłą na włóczkę - mocno ściągnąć i zacząć zszywać czapkę




3 komentarze:

  1. Muszę powiedzieć, że czapka te prezentuje się naprawdę fajnie. Ogólnie ja o czapkach niedawno czytałam w https://e-szafa.pl/wraca-moda-na-meskie-czapki-i-kapelusze-zobacz-hity-tego-sezonu/ i również jestem zdania, że moda wraca na różnego rodzaju nakrycia głowy. Zresztą czapki czy kapelusze zawsze fajnie się prezentowały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie co by nie było to czapki są niezwykle ważne i ja również lubię je nosić. Jednak jakiś czas temu również odkryłam kaszkiety i po przeczytaniu https://stylowymag.pl/wszystko-co-musisz-wiedziec-o-doborze-kaszkietu-41812 wiem także jak je dokładnie należy dobierać.

    OdpowiedzUsuń