poniedziałek, 17 grudnia 2012

szalogolf czyli wygodny ocieplacz na zimę...

włóczka HIMALAYA Ultra Kasmir, turecka - 25% alpaka 75% akryl - 100 gram/340 metrów

włóczka jest miękka, nie gryzie, faktura wzoru jest dobrze widoczna na robótce

do zrobienia szalogolfa użyłam druty 3,5 cho zalecają 5-6, ale przy tym szalogolfie lepiej się sprawdza ciaśniejsza robótka

ścieg ryżowy pojedynczy - golf ściągacz pojedynczy

na początku i końcu rzędu dodawać po 1 oczku i po 26cm spuszczać raglan = przerobić 13 oczek i 2 oczka przerobić razem i na końcu robótki zostawić też 13 oczek - przed nimi przerobić 2 oczka - w sumie 9 cm raglana

zrobiłam z dwóch części, dla mnie szybciej - zszyłam ramiona i zrobiłam golf, potem zszyłam

dla mnie bardzo praktyczny ocieplacz, mi jest zawsze ciepło ale o szyję i dekolt trzeba zadbać....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz