poniedziałek, 27 lutego 2017

kolorowa, pojemna torba na ramię...

bardzo lubię duże i pojemne torby, które można nosić przewieszone przez ramię, uszyłam wg podanego wykroju torbę, wyszła fajna, idealna na kolorową wiosnę i lato

użyłam kupiony z lumpeksu gruby obrus z bawełny, przypomina mi trochę płótno żaglowe, stan jak nowy za 6 zł, jako podszewkę dałam cienką bawełnę różową łączkę też z lumpeksu za 2 zł kawałek kuponu 1,5x1,5 m, doszyłam na podszewce po dwóch stronach kieszenie, jako uszy z lumpeksu za 2 zł żółty pasek do kimono żółty dł 2,50

maszyna łucznik 875, igła standard 110

jestem zadowolona, tym bardziej, że to moja pierwsza torba z wykroju papavero - wykrój pobrałam na pendriva i w kserowni wydrukowałam na rozmiar 10x10, od razu można kroić z wydruku, oba materiały wykroiłam razem.... wykrój jest z tej strony: https://papavero.pl/article?id=410



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz