wtorek, 14 marca 2017

torba na zakupy...

lubię torby pojemne na zakupy

w pobliskim u mnie "lumpie" kupiłam zasłonę za 10 zł, wyglądała na nie używaną, była z grubej płóciennej bawełny w kobaltowe wzory (uszyłam z niej torbę na ramię "zobacz TUTAJ" , spodnie rybaczki) i podszyta cienką bawełną w paski, z której uszyłam torbę zakupową

torba jest duża, z szerokimi rączkami, z kieszenią na komórkę, klucze

użyłam podwójnie złożony materiał, wymiary gotowego uszytku: szerokość: 46 cm - wysokość: 51 cm - kieszonka: 28x22 cm - rączki: 54 x 5 cm, szew bieliźniany

super wygodna, lekka i pojemna, nie wżyna się w dłonie gdy jest zapakowana zakupami..... ma jeszcze w do uszycia z tego materiału torbę na ramię na lato dla mnie i torbę zakupową dla koleżanki

maszyna łucznik 875, igła 80 uniwersalna, nici białe maszynowe








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz