niedziela, 16 lipca 2017

bluzka hiszpanka z koszuli...

następna bluzka a`la hiszpanka z za dużej mojej koszuli...

wykroiłam dekolt na pół okrągło, złożyłam równo no pół i pod 1 guzikiem od kołnierzyka zaczęłam ciąć, materiał bawełna ale dość sztywny dlatego tunel zrobiłam pojedyńczy, brzeg obszyłam zygzakiem gęstym i raz na ok. 1 cm podłożyłam ściegiem zwykłym zostawiając miejsce na wciągnięcie agrafką gumki, potem ten wlot zaszyłam, gumka szerokości 0,5 cm, rękaw na krótki obcięłam i podłożyłam brzegi, zwężyłam też po całości na bokach z rękawem, noszę zawiązaną na supeł na środku przodu lub z jednego boku lub bez wiązania

dekolt wycięłam w łuku bo noszę stanik i ramiączka by były widoczne gdyby bluzka opadała za ramiona - jest to moja kolejna taka bluzka ale i nie ostatnia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz