wtorek, 5 września 2017

kolorowa czapka zimowa z resztek włóczkowych...

włóczkowe resztki z "lumpka" za 5 zł zestaw, wykorzystałam do zrobienia kolorowej, zimowej czapki, jeszcze będzie szalik

włóczki są miękkie, nie gryzące, faktura wzoru ściągacza lewa/prawa jest dobrze widoczna na robótce

do zrobienia czapki użyłam druty 6, na zakończenie czapki uciąć długi kawałek włóczki i oczka z drutu nawlekać grubą igłą na włóczkę - mocno ściągnąć i zacząć zszywać czapkę, szydełkiem oczka rakowe obrobić rant czapki


7 komentarzy:

  1. Piękna, kolorowa i szalona czapka zimowa :) A w dodatku jedyna w swoim rodzaju!

    Pozdrawiam!
    Buff.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla malucha jak znalazł taka czapka i bardzo fajnie wygląda. Jednak dla osób dorosłych ja z miłą chęcią mogę polecić czapki https://www.sterkowski.pl/ gdzie można znaleźć wiele różnych rodzajów nakryć głowy. Ja znów d początku zaczynam odkrywać kapelusze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rozwiązanie jeżeli chodzi o utworzenie czapki, ale ja chyba sama bym tak nie potrafiła tego zrobić. Ja bardzo chętnie różnego rodzaju nakrycia głowy zamawiam z https://hatfactory.pl/ i jak na ten moment idealnie odpowiadają mi kapelusze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej samodzielnie takich rzeczy nigdy nie robiłam, ale muszę powiedzieć, że jestem wielką fanką jeśli chodzi o same nakrycia głowy. Jak również miałam okazję przeczytać na stronie https://kobietapuszysta.pl/czy-toczka-filcowa-to-dobre-nakrycie-glowy-na-wiosne/ to teraz doskonale wiem czy toczka filcowa na nadchodzącą wiosnę będzie fajnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń