czwartek, 15 lutego 2018

sweter-blezer, mix włóczek akrylowych...

sweter-blezer rozmiar 42, sweter ma dobrą formę, przody odpięte nie zwijają się, mix włóczek akrylowych: flamka melanż 100gr/170m = 7 motków, kocurek czerwony 100gr/520m = 2 motki, stokrotka seledyn 100g/520m = 2 motki, druty nr 10 i nr 6

na tył nabrałam oczka krzyżowe 75o dalej ryż do pożądanej długości,na pachy: zamknąć oczka 1x4, 1x3, 1x2 (przody tak samo)

na przody od razu dwa robione, po 37 oczek krzyżowych, dekolt w serek

zszyłam tylko ramiona tyłu i przodu, nabrałam oczka na rękaw i robiłam do dołu, co kilka rzędów po 2 oczka z każdej strony przerabiałam razem aby uzyskać rękaw

wszystko zszyłam, nabrałam na druty 6 oczka na całą plisę i ryżem 4 rzędy, na lewej plisie od dekoltu zrobiłam dziurki na guziki (3 oczka zamnknąć i w powrocie nabrać 3 oczka, przerobić jeszcze i raz naokoło i zamykać oczka plisy), przyszyć guziki, dziurki obrobiłam szydełkiem aby były zwarte








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz