wtorek, 29 maja 2018

klapki na szydełku...recykling shoes crotchet...

moje klapki skórzane bardzo wygodne, niestety, paski się rozciągnęły i klapki w czasie chodzenia były za luźne, szkoda mi było dobrych spodów, więc pierwszy raz zrobiłam recykling przy pomocy szydełka

stare paski z nubuka odcięłam zostawiając około 1 cm od podeszwy, ostrą, grubszą igłą zrobiłam dziurki, szydełkiem obrobiłam dziurki oczkami ścisłymi , w sumie dwa rzędy

na paski użyłam czerwone nici kordonek razem z czerwoną włóczką bawełnianą, szydełko nr 1, na kwiatki kordonki i szydełko nr 1

zaczęłam wrabiać pasek słupkami pojedynczymi od palców do odpowiedniej długości i od razu połączyłam oczkami ścisłymi

następnie drugi pasek podobnie jak pierwszy do odpowiedniej długości

kwiatki dodałam w ostatnim rzędzie łącząc na paskach

moje stare-nowe klapki są bardzo wygodne, dopasowane i bezpiecznie się w nich teraz chodzi

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny projekt, klapki są przeurocze, mam nadzieję, że w końcu nauczę się szyć :D
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego cuda nigdy nie widziałam :) Fajny pomysł, aby zrobić klapki na szydełku. Zastanawia mnie to jakby prezentowały się z włóczki https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Safran/45 i do tego jeszcze w jakimś fajnym kolorze. Sama muszę tego spróbować.

    OdpowiedzUsuń