środa, 11 lipca 2018

vizir 3 w 1 kapsułki-testowanie...

biorę udział w testowaniu kapsułek do prania VIZIR 3w1 "zobacz TUTAJ-blog projektu TRND"

pierwszy raz miałam do prania te kapsułki, prałam pranie białe średnio zabrudzone, jestem bardzo zadowolona z efektu prania kapsułką VIZIR 3w1

pranie było dobrze doprane, czyste, biel jest biała

nie użyłam płynu zmiękczającego, a pranie jest miękkie i ładnie pachnie... śmiało mogę polecać do białego prania...

#trndpolska #efekt3w1 #kampaniavizir #vizir3w1 #vizir #trnd

KAPSUŁKI DO PRANIA VIZIR 3w1



w paczce otrzymałam razem 35 kapsułek, 15 sztuk dla mnie i 20 kapsułek do rozdania w ramach testowania i ulotki reklamowe


1 komentarz:

  1. Również biorę udział w testowaniu. Kapsułki dobrze dopierają i pranie bardzo ładnie pachnie.
    Znajomi również zadowoleni z otrzymanych kapsułek.:)

    OdpowiedzUsuń