czwartek, 4 kwietnia 2019

portfel na zamek na szydełku...

większy portfel z włóczki akryl z bawełną około 10 dag, szydełko nr 3,5

zamek 18 cm obrobiłam cienkim szydełkiem, następnie 1 rząd oczek ścisłych do jednej części zamka i dalej wzorem szydełko 3,5

po zrobieniu dwóch części obrobiłam szydełkiem po lewej stronie, przewróciłam na prawą i włożyłam podszewkę z bawełny zszytą na maszynie, ręcznie doszyłam do zamka

na koniec do zamka na szydełku zrobiłam uchwyt

ja zrobiłam po 3 podwójne słupki (na schemacie są dwa podwójne słupki)i dalej 3 słupki - powtarzałam rz. 2 i 3 do odpowiedniej długości

w rzędach parzystych pojedyncze słupki jak reliefowe od przodu, rzędy nie parzyste reliefowe od tyłu


2 komentarze:

  1. A do czego najlepiej nada się włóczka akrylowa? Mam takich mnóstwo w spadku po babci i jako, że nie szyłam nic nigdy wcześniej, nie wiem co mam z tym robić. A skoro już dostałam cały zestaw, chciałabym spróbować. Będę wdzięczna za podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, akryl pasuje na poduszki,koce,narzuty, torby ciasno robione, na swetry, ja robię i jestem zadowolona, prane ręcznie nie mechacą się.Pasuje na druty,szydełko i na szydełko tunezyjskie.

      Usuń