piątek, 21 czerwca 2019

sukienka z szala z żorżety z szydełkowymi wstawkami yarn art rapido...

w lumpku znalazłam szal z żorżety za 4 złote i  w moich kolorach, od razu wiedziałam, że coś wymyślę na ten kwiatowy materiał

zszyłam na maszynie bok materiału i szew będzie noszony na lewym boku, górny brzeg do odpowiedniej szerokości zmniejszyłam zakładkami po trzy z tyłu i przodu zszywając blisko brzegu na maszynie

szydełkiem 0,75, odcień ciemno żółty obrobiłam półsłupkami brzegi dołu i góry i po 1 motywie schematu szydełkiem nr 3, dalej na zmianę jasny żółty i biel perłowa

włóczka yarn art rapido 3 motki, 100 gram/350 metrów, dwa odcienie żółtego nr 689,690, jeden biel perłowa nr 672, szydełko nr 3

motyw szydełkowy z Pinterest, zaczęłam od dekoltu na okrągło, po zrobieniu odpowiedniej wysokości zrobiłam ramiona i z tyłu po zrobieniu przyszyłam

dekolt wokoło obrobiłam półsłupkami co dwa oczka jeden rząd, potem drugi i koniec, dekolt jest przylegający i nie odstaje

dół sukienki na okrągło do odpowiedniej długości

z materiału satynowa bawełna zrobiłam podszewkę, bok i brzegi obszyłam na maszynie i ręcznie doszyłam do materiału pod szydełkowym dekoltem

sukienka jest w moich kolorach super się w niej czuję, na lato idealna, taka słoneczna i radosna

1 komentarz: