wtorek, 24 maja 2022

parownica Philips Series 7000-testowanie...


Gdynia, Poland...zaczynam testowanie parownicy Philips Series 7000, "zobacz TUTAJ" i "zobacz TUTAJ" dziękuję za paczkę🤩

1. Parownica Series 7000 szybko się nagrzewa na program eco do delikatnych i mniej pogniecionych rzeczy, można po nagrzaniu włączyć program max do materiałów bawełna, dżins itp.
 
2. Ma dość długi kabel, ale blisko gniazdka najlepiej prasować.
 
3. Wodę do pojemnika wlewam z dzbanka filtrującego.
 
4. Przy pierwszym prasowaniu jest trochę trudno skoordynować prasowanie na wieszaku cienkiego, wiotkiego materiału, ale z każdym ruchem jest lepiej, i ręka z parownicą zaczyna idealnie współpracować...po prostu: praktyka czyni mistrza.
 
5. Mam problem z kręgosłupem i prasowania przy desce żelazkiem nie robiłam od dawna, teraz widzę, że w końcu nie będę chodzić "pognieciona", po prostu przed ubraniem się prasuję parownicą Philips Series 7000 to, co chcę założyć i gotowe.
 
6. Widzę, że to będzie jedno z lepszych testowań a parownica Philips Series 7000 będzie moją "trzecią"ręką, która zadba o mój "nie pognieciony, odświeżony ciuszkowy luk"...super 👗👖👕👔🧥🥻🩳💝💯
 
7. Moje spodnie z wiskozy moment odprasowane bez rozkładania deski, układania i przekładania spodni i stania przy desce, teraz to paręnaście ruchów parownicą i można wyjść z domu🤓a mój kręgosłup nie boli  i nie woła: odejdź od tej deski, daj żyć, bądź pognieciona, nie męcz mnie😈


https://www.instagram.com/reel/Cd7fdckNmNX/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz