sobota, 28 stycznia 2017

sposób na zrywanie nitki na zwykłej maszynie do szycia...

może się przyda przy zrywaniu nici....

miałam problem z szyciem elastycznych czy dzianinowych materiałów na zwykłej maszynie, czy zygzak czy zwykły ścieg co kawałek zrywało nitkę, nawet jak używałam igły i nici do streczu czy dzianin....

obecnie szyję na łuczniku 877 (875 jest w naprawie) i zrobiłam tak:
na bębenek nawinęłam nici elastyczne atena, na górze są zwykłe arena, igła do streczu lub dzianin 90 /lub inny rozmiar/, stopka uniwersalna, naprężenie mam na 2 i jest rewelacja, bez zrywania nici, bez marszczenia i falowania obszyłam kilka rzeczy zygzakiem i zwykłym...



1 komentarz:

  1. Przypomniałaś mi, że czas przeprosić się z maszyną- ostatnio wszystko ręcznie, bo w średniowieczu maszyn nie używano ;)

    OdpowiedzUsuń